TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

för en gångs skull

Kategori: Ej hästrelaterat

Jag har alltid kunnat köpa saker till min häst för tuuusenlappar utan att ens få ont i magen.
Just nu klickade jag hem ett par klänningar på bubbleroom, som faktiskt inte var impuls utan jag har velat ett par dagar nu och nu fick jag lov att beställa eftersom det är REAvaror och de fort försvinner ur lagret.
Så nu, för första gången på ages så har jag unnat mig själv KLÄNNINGAR eller ens kläder för den delen.
Vet inte hur det känns för tillfället, men hoppas de känns bättre när dom anländer.

bland annat dessa två!


Sedan är dessa bara klänningar och det är absolut inte allt jag beöver.
Jag har inte shoppat mig själv kläder på flera år och det känns nu när man är 18 att det faktiskt behövs lite kläder när man ska ut och träffa folk mer oftare än vad man annars gör.
Ska inte stänga dörrarna helt nu, utan dyker det upp några snygga kläder t ex byxor och toppar som är billiga så tänker jag inte tveka. (Ja jag är snål när det handlar om att köpa till mig själv)

Ut med gammalt skrot och in med nytt och fräsht.
Sen skänker jag alltid bort mina gamla kläder, skulle aldrig få för mig att slänga om det inte är deffekt eller slitet på annat vis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: