TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Snow

Kategori:

Det var tydligen ingen knatteridning för barnen igår. En riktigt förstörd unge resulterade i ett löfte om att få köra Tequila dagen efter. (Dessutom så fick jag lova att försöka ta mig hit till Mora nästa tisdag och kolla istället) Så jag tog dom med mig idag så dom fick följa med ut och köra Tequila. Glada ungar kan jag säga! Så vi tog en tur runt byn, härligt med snöö! Det är en jäkla skillnad på att bara kunna tråka runt på några få stenhårda grusvägar och massa asfaltsvägar och att Kunna ut och röra på hästen ordentligt på snölagda byvägar där det varken är hårt eller halt! På vägen hem så tog vi en liten genväg för flickorna började frysa, så Quilan fick jobba på med tunga vagnen upp för en oplogad backe. Kan intyga att vagnen är tung så nog fick hon allt ta i, men hon verkade rätt nöjd ändå.

Har en små fjantig liten filmsnutt på mobilen men hittar inte sladden så den får ni i morgon om ni vill se den?


En vinterbild så länge från tolkning för längesen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: