TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Back in school

Kategori:

5 dagar sedan senaste inlägget. Illa Malin Hammarskjöld, illa!

Skolan började igår, har varit en hel del att göra innan med återflytt till Rättvik m.m. Men så fort jag kommer in i rutinerna igen så är jag tillbaka och bloggar ordentligt. Igår var det hästlektioner under hela förmiddagen. Hade sits och longeringsträning och jag hade Kortez P. En trevlig skäckvallack. Efter lunch och håltimme (under vilken jag och Janice åkte och mockade och fixade mat till Tequila) så hade jag första Matte E lektionen, inledde lite 'lätt' med imaginära och reellatal. Idag var det kort dag. Kemi och projekt och företagande innan lunch, sen var det slut för dagen. Men Olle är väldigt lycklig över att vara i Rättvik igen, Tequila tror jag också är rätt glad faktiskt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: