TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

You make me smile

Kategori:

Efter att jag fixat åt Tequila i stallet så svängde jag förbi travet och hälsade på Kajsa och co, har nog inte pratat med någon av dem sen innan Frankrike tror jag. Så det var ju ett tag sen. Alltid lika trevligt att vara där! Hjälpte dom med något litet småplock, hälsade på hästarna och berättade lite om hur det var i Frankrike. Sen åkte jag vidare till BeCa för att fixa skor och brodd, sen var det hem, byta kläder, hämta skolböcker och åka vidare till lunch på skolan.

Man saknar travet så mycket under vinterhalvåret. Jag är ju nästan bara där på sommrarna. Så på våren när första travdagarna börjar dra igång och man hör högtalarna över halva Rättvik så bilr man bara så sugen på att gå på trav! Det blir ju lite abstinensvarning på det hela liksom! Haha!


Börjar dessutom bli rätt sugen på att rida montélopp, men behöver lite mer muskler för det känner jag, haha, svaag Malin kan jag intyga! Skulle böhöva lite tid över så att jag kunde rida jobb då och då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: