TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Why did I let it get to me, without any reason?

Kategori:

Kom just hem, var och handlade lite efter skolan så nu blir det lite nytta! Har ju bara en lektion på onsdagar, så slutar 10.00. Janice skulle till klubben efter vi slutat så jag liftade med henne dit och packade mat och borstade/pussade/tvättade lite på Tequila innan jag gick till skolan och åt långlunch. Kristina hade mockat och Tequila är ju nyvaccinerad samt att vi har träning imorgon och på lördag-söndag, så hon får en vilodag. Rätt konstigt att vata klar i stallet redan innan lunch! Så nu blir det lite mat och läxor, hemma hos karln tror jag. Dags att skaffa egen bil känner jag.
Väldigt osammanhängande inlägg känner jag, men så kan det väl bli ibland?

aja, höres senare!


Äter vass i dammen hemma i hagen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: