TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

we were strangers without you

Kategori: Amandas inlägg

Nu har betalat veterinärräkningen, saftigt värre.
På måndag ska fylla i skadeanmälan och skicka in till agria.

Det vart ingen ridning idag, vart bara kallare & kallare ute sen hade Flash & Nawigator tydligen motionerat på som sjutton ute i hagen själva idag hörde jag när jag kom ner till klubben. Dom blev nog lyckliga dom där två!
Var ner och mockade och grejade sen fick han sig en rejäl borstning medans jag väntade på Vicki och Saga som skulle hämta mig. Pussade massor på honom eftersom jag inte kommer frå träffa honom imorgon då jag jobbar sen ska jag på personalmöte med Ljungbergs.
Saga & Vicki ska ta Flashen imorgon, tusen tack bästa ni!! <3

Nu ska jag snart åka till bussen och till Mora. Jobbar natt på Ljungbergs och dag på Donken, fulltupp!
Välbehövligt med en ledig dag idag, såå skönt!

Så ja, vi hörs på måndag eller ikväll innan jag börjar jobba. Puss & kram, ha en bra lördagkväll & en fin söndag.



"allinformationisammainlägg,jagvet!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: