TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

we relate to our favorite song

Kategori: Amandas inlägg

Kom till stallet idag runt 18 snåret, åkte hem efter skolan ändå :)
Mockade och greja sen klädde jag på Flashen och tänkte gå en liten kort promenadis, men sen kom jag på att det kan vara smart att gå ner till samhället med honom så han får lite miljöträning och träna huvudet lite när han inte blir det minska fysiskt trött av att bara skritta.
Sen kom jag även på den briljanta idéen att ringa Evve och höra vad hon gör om hon ville följa med oss, så jag och Bushi gick till golfbyn och hämta upp Evve, sen gick vi förbi skolan ner på byn och sen förbi statiol och förbi rättviksskolan och knektplatsen och sen hem, det tog en timme och 15 minuter, så jag är helt slut i benen nu, Flashen verkade också rätt trött och nöjd :) (och hungrig!)

Har motionerat rätt mycket den här veckan och bara gått och gått hit och dit å överallt - känns ganska hurtigt!


Såhär påklädd var grabben idag, det är kallt ute nu - och mörkt!
Kom ihåg att reflexer är den billigaste livförsäkringen och du kan aldrig ha för mycket!!

Tack bästa evis för sällskapet! Du är så bra min fina vän <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: