TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

We all just wanna be a big rock star..

Kategori:

Idag så satte jag på mig en hjälm och tog Tequila med tillhörande grimma och grimmskaft samt hund och skrittade bort till travet. Först så körde jag T en sväng. Känns som om det är dags att dra igång konditionsträningen lagom till tävlingssäsongen börjar. Hon har ju inte sprungit i vagnen på ett tag men hon var pigg och glad och verkade rätt nöjd efteråt. Dessutom så blev hon skodd också. Medans jag hjälpte Kajsa, Sandra och Christian med lite små saker så fick damen torka och slå om skorna. Två flugor i en smäll eller vad man ska kalla det. Fick dessutom åka ner till BeCa och köpa nya snösulor åt henne, de hon hade var för slitna så det var inget att ha längre. Men 78:- för alla 4 är ju rätt överkommligt. När vi var klara så tog jag hjälm, grimma, grimmsakft, häst och hund och skrittade tillbaka till Ridklubben. Haha, Quilan var superpigg på vägen hem, trots ett halv rejält körpass innan. Hon var pigg och glad i vagnen också, lyssande ganska bra trots att hon var superpigg för att det var ett tag sedan jag körde henne. Men hon sköter sig ändå faktiskt :)



Kommentarer

  • Pappa Björn säger:

    Jag älskar vita travare!

    2012-02-16 | 13:38:14
  • Malin säger:

    Det gör jag också kan jag säga pappa björn!

    2012-02-16 | 20:17:47
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: