TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

You make my days

Kategori: Amandas inlägg

For ju iväg till stallet vid tio. Fixade morgon mockningen och mockade åt Tequila, samt fyllde hönätet och fixade matburkarna. Sen ställde jag i ordning lite inför träningen till kvällen. Tog in Tequila och skruvade lite brodd också. dom började bli så vassa så bytte ut hälften igår och andra hälften idag. Dom blir ju så jäklans vassa när de blir slitna och nu när hon blir så pass tuktad i hagen och jagad från höhögarna så har hon lättre för små rispor overallt och har hittat någon då och då senaste veckan. Lika bra att ta lite trubbigare brodd med andra ord. :)
Sen var jag hem och bytte och packade lite kläder innan jag for ut till Vikarbyn för att lämna bilen, blev bjuden på pizza, kollade lite film och åkte mot träningen. Så fick behålla bilen ett tag till Haha!
Nu ska jag ta en dusch innan ni får en uppdatering om träningen.


Jag, Tequila och syster Karin innan vi skulle iväg och tolka för två vintrar sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: