TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Start spreading the news!

Kategori:

Har fått svar från Svenska ridsoprtförbundet där jag har mejlat och frågat hurvida man får tävla en ponny som stor häst och sedan ta ner den till ponny under säsongen eller om det bara är möjligt vid årsskifte. Till min stora glädjes skull så kan man vid ryttar- eller ägarbyte, ta ner ponnyn till ponny igen. Glad Malin! För detta betyder nämligen att jag kan tävla henne som stor häst nu i vår utan att behöva oroa mig förr att inte kunna ta ner henne till ponny igen om jag hittar en yngre ryttare efter studenten.


Med andra ord, dags att börja planera årets tävling termin! :D

Kommentarer

  • saga säger:

    så galet skojj för er :dd

    2012-02-08 | 18:24:19
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/
  • Martina säger:

    Ponnyn behöver alltså inte genomgå ett ägarbyte för att en annan ryttare ska kunna tävla denne som ponny, även om jag skulle rida storthästklasser på ponnyn? :-)

    2012-03-29 | 11:18:01
    Bloggadress: http://dexterville.blogg.se/

Kommentera inlägget här: