TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

one life beyond the mistory

Kategori: Amandas inlägg

Kom aldrig iväg med niobussen, somnade inte förrens 6 i lördags natt/söndag morgon så vaknade kl 13, jäkligt skönt & välbehövligt. Det är väldigt sällan jag är ledig så när jag väl är det är låååång sovmornar för min del. tog halv tre bussen till Rättvik, när jag kom hit så följde jag med Saga & Vicki ner till körhallen. Saga & Micos skulle ha dressyrträning men det blev inget då tränaren var hemma med sjukt barn, dock så red hon runt och trimmade lite dressyr själv, sen lite "frihetsdressyr" efter det. DUKTIGA!!





Sen släppte dom av mig på klubben efter det och så grejade jag till Flashen, vid halv sju stack vi ut på en barbackatur, red med bettlöst, och vi var ute i sisådär 50 minuter. Supermysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: