TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Nightmare

Kategori: Rasmus

Drömde en hemsk mardröm inatt.
Rasmus blev tolkad (Vet inte vilka eller vem som var inblandade, jag såg allt från "sidan") och sen trampade han snett och bröt benet, så slaktbilen fick komma på en gång och så sköt dom honom.. :(
Det var så hemskt för jag fick stå på sidan och kunde inte ingripa när jag såg att det höll på att bli snett. Jag fick lov att se på min vän när han ligger helt skräckslagen i snön och en man kommer med ett gevär och Rasmus tittar på honom med sin skräckslagna min och sen PAANG så var min fina vän borta från världens atmosfär.
Usch, det var den jobbigaste och hårdaste drömmen jag haft haft på väldigt länge.
Älskade Rasmus, må du aldrig försvinna <3




Kommentarer

  • Johanna säger:

    Nej det ska inte hända. jag drömde häromnatten att vi skulle på westerntävling. Mamma som har E_kort och är livrädd för hästar körde och Rasmus vägrade lastas, men på nåt underligt sätt knallade han bara in sedan och så åkte vi iväg. Men vi kom för sent till tävlingen för vi körde vilse men Rasmus hängde på i alla fall!

    2012-02-06 | 15:54:38
    Bloggadress: http://johannashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: