TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Never stop try to learn

Kategori: Amandas inlägg



När jag kom hem från stallet var jag så uppe i varv och var inte så sugen på att gå "in" och sätta mig.
Jag tog Mimmie & Mindie på en promenad och sen fick dom följa med mig ut i stallet här hemma så började jag mocka och sen mockade jag klart åt alla tre, efetr det gick jag in och hann precis starta datorn så kom Saga hem coh då frågade jag om vi skulle ut och rida (fortfarande upp i varv, hehe..) ooch så stack i ut i stallet på en gång och tog Micos & Dun på en 40 minuters tur, jättemysigt!

Jobbade Dunet så hon tyckte nog jag var lite dryg, och Micos var jättejobbig med Saga eftersom han blir så tävlingsinriktad när han går med sällskap, men Saga är så duktig och vet precis hur hon ska lösa alla situationer så hon får sin galna ponny kontrollerad. Mico är så duktig, och Dunis också.
Saga är helt fantastisk som lyckats forma dessa ponnyer till där dom är idag.
Även fast hon är fyra år yngre än mig kan jag se henne som en förebild ibland inom ridningen, duktiga lillasyster! :)

Är det någon som kan hjälpa mig att få Flash dit jag vill, så är det Saga Hagman - utan tvekan.

Kommentarer

  • saga säger:

    hahah övergalna ponny va de ja....

    sötsyster min, DU ÄR FANTASTISK! :) <3

    2012-02-08 | 17:45:20
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här: