TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Like an hero, come and save me

Kategori: Amandas inlägg

Hade ju stallet idag, Matilda tog utsläppet då jag inte kunde ta mig till Mora så tidigt. Somnade förövrigt sex i morse, tuff natt på jobbet! :)
Jag fixade resten, dvs mocka halva stallet(Matlida gjorde andra halvan) sen fixa jag lunchfodring, packade alla höpåsarna, fodrade havre & hösilage i boxarna, släppte in dom & kvällsfodrade.
Stor eloge till Er, Anna & Ina, som sliter och kämpar med det där vareviga dag - ni är så fantastiska!

Sen fick sig Flashen en liten barbackatur med hackamore idag, tog hedslundsvändan, han kändes jättefin och den ökade traven satt PERFEKT och han gick jättebra med hack - det är absolut något jag fortsätta rida han på. Jag är ett stort fan av bettlösa träns sålänge man andvänder det och rider med det på rätt sätt!





Äta äta.. Han är hungrig som en liten b-ponny det matvraket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: