TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Life is simple, don't make it complicated!

Kategori:

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har varit i stallet hela dagen och fixat, har fodringar och in/utsläpp. Kom hem vid 3, toch en dusch och sov till nu. För 21.45 ska jag vara på Bowlingen för jobb. Ska springa runt lite inne innan sen vid tolv och om det blir mycket folk så ska jag gå ut med Janice och sälja lite hamburgare. Känns rätt kallt.
Det var förövrigt -26 när jag var i stallet i morse. IK Jarl sa -22 och senare under dagen -23. Så det kryper tyvärr neråt.. Bara att klä sig varmt känner jag! :)
Nu ska jag försöka stoppa i mig något innan jag blir upphämtad och sjkutsad bort till stallet så jag kan kvällsfodra vi åtta halv nio snåret. Sen är det inte länge innan jag börjar jobba. Så vi hörs väl efter det då..



Kommentarer

  • Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst säger:

    Fint foto :)

    2012-02-05 | 13:48:23
    Bloggadress: http://lizzylover.blogg.se/
  • Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst säger:

    Fint foto :)

    2012-02-05 | 13:48:23
    Bloggadress: http://lizzylover.blogg.se/
  • Pappa Björn säger:

    Det heter the K.I.S.S!principle.

    Keep It Simple, Stupid!

    Då slipper vi den tyska varianten

    Warum muss mann es einfach machen wenn mann es so schön kompliziert machen kann?

    2012-02-05 | 20:52:24

Kommentera inlägget här: