TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Lagar mat!

Kategori: Ej hästrelaterat

Härjar i köket och lagar mig lite mat. Har varit hungrig sen jag var i stallet (kom där ifrån för nogån timme sen) men har inte lagat mat förens nu i alla fall. Varför? Jo, för att jag gav mig fan på att skriva en laborationsrapport och lämna in innan jag belönade mig själv med att fixa mat och äta lite. Tokhungrig som jag är så, hör och häpna, fungerade det faktiskt. Så sen blir det att sätta sig med lite svenska innan jag belönar mig själv med något annat. Förmodligen lite glass, en dusch, sömn, lite bloggande eller bara planlöst surfande, kanske blir det alltihopa. Det märks helt enkelt sen vad det blir för belöning. Lite mer.. Spännande så? Ja, jag vet inte. Men nu är i alla fall maten klar, dags att smälla i sig den så jag kan ta itu med nästa läxa i högen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: