TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Klubbtävlingen igår!

Kategori:


En dubbelnolla och en tredje plats blev det, Duktig ponny! :D Vann gjorde Madde på Pazzan coh tvåa kom Janice på Medica.
Jätte nöjd med Tequilan faktiskt. Vi fick hoppa en meter med storhästarna fast att vi är ponny, men jag är ju för gammal och vi ska ändå tävla som storhästar i år, så kunde ju lika gärna börja på en klubbtävling. Hon kändes fin och vi hade ett bra flyt. Hittade inte riktigt flytet som jag vill ha i omhoppningen dock, men å andra sidan har vi inte ridit omhoppning på x antal månader, har ju bara tävlat fälttävlan nästan. När det väl har varit hoppning så har vi av en eller annan anledning inte ridit omhoppning/omhoppninhssävngar. Dessutom var hon super taggad så hon gick mer uppåt än lyssnade tillbaka m.m. när jag tog i tygeln. Men är som sagt jättenöjd med min bästa! Superkul hade vi och omhoppning är alltid lika kul! Dessutom så hde jag trots allt en bra känsla! Duktiga ponny!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: