TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I will never give up

Kategori: Amandas inlägg

Efter en hel förmiddag på travet med teori om travhästens träning, om maxpuls och mjölksyregräns och så vidare gick jag bort till min fina grabb och mockade och gjorde fint i boxen, packade maten och allt de där vardagliga you know, sen tog jag honom från hagen och borstade och sen fort vi ut i den skinande solen.

Blev en tur i skogen och han var jäääättepigg - från och med nu utesluter jag vilodagar om jag har möjlighet att rida varje dag! (Vilket jag har om jag inte måste till Mora och jobba, få smöra lite för Sagis dom dagarna så kanske hon kan rida grabben)
Provade att rida med remontnosgrimma idag (Ja nosgrimmor kan göra stor förändring) och han funkade ganska bra på det, så jag ska ta och köpa en remontnosgrimma då jag lånade klubbens.




Kommentarer

  • Linnea säger:

    så himla glad för din skull att han är pigg igen :D !

    det förtjänar du/ni (:

    ps : designe e super snygg verkligen.

    kram

    2012-02-09 | 17:08:54
    Bloggadress: http://hjeertat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: