TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Happy valentines day

Kategori: Ej hästrelaterat

En dag precis som alla andra, lika som varje år.
Alla myser med sina kära pojkvänner (dom som har såklart!) och alla andra sitter här och tycker synd om sig själv.
Undra varför världens skapare kom på en sån här "hjärtedag", förstå hur många deprimerade människor det sitter här ute i sofforna idag.
Hoppas i alla fall att ni kära läsare har haft en jättefin alla hjärtans dag.
Jag bjöds på en underbar middag här hemma, så jag, Saga, Vicki & Tim(Odd & Putte är Laxsjön på arbete) käkade trerätters middag, efetr det blev det godis och soffmys till lite bra TVprogram och härliga skratt åt lilla Sagas härliga uttryck hon kan spruta ur sig.
Haft en helt okej valentines day, för er som var intresserade av att veta :)


Önskar att du kunde vara med och dela min vardag med mig,
min kära pappa.
Hoppas din alla hjärtans dag var bra också.
Jag älskar dig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: