TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Fighting his own war

Kategori: Amandas inlägg

Idag är det som sagt första Team-träningen.
Usch vad konstigt det kommer kännas att inte vara med när allting drar igång nu efter årskiftet.
Jag har ju som sagt hoppat ur teamet, men funderar väldigt starkt på att gå med igen om det finns plats om typ sådär två månader när Flashen är hoppbar igen. Annars har jag funderingar på att ansöka att gå med i fälttävlanssatsningen som Uffe ska starta. Det hade varit väldigt kul - då får man ju alla dicipliner att träna på. Fast då måste jag verkligen ta körkort då dom flesta terrängträningarna kommer hålla till i Leksand, skärpning nu Amanda!

Jag saknar teamet, älskade att vara med där. Det var sådan bra sammanhållning.


Jag och Rasmus på en Lindaträning med teamet i mars 2011



Kommentarer


Kommentera inlägget här: