TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Virus med slutspurt...

Kategori:

Laddar inför första skoldagen efter det sista lovet någonsin. Börjar ju inte förens tio i ett, så sticker ner och äter lunch vid halv 12. Innan dess ska jag rasta Olle och få på mig lite mer kläder än den outfit jag nyss städade och åt frukost i (jeans och bh, mycket behagligt). Och ja, jag städade, hemma till och med! Där har jag överträffat mig själv måste jag säga. Har förövrigt sommardäck på den sladdglada bakhjulsdrivna bilen, så blir spännande att se hur mycket saker jag mejar ner på vägen till skolan.

Lagom till slutspurten nu i skolan så verkar min kära dator gått och skaffat sig virus, så han är ungefär såå hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär superseg på alla sätt. Just nu måste den verkligen vara 10 gånger långsammare än hans ägare, supersegasnigelMalin.. Och det är Riktigt långsamt! Pappa får ta med den hem till Mora nästa gång han jobbar och göra en backup på den, sen får Adde kolla på den tänkte jag. Så bara så att ni vet kaske uppdateringen inte fungerar så bra, datorn kommer inte alltid ut på internet kan jag säga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: