TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Våran första tävling

Kategori: Amanda tävlar

Clear rounden idag kändes jättebra! Flash var fin på framridningen och var inte alls nervös, ovanligt lugn faktiskt!
Min duktiga älskade älskade fisunge, han är bara så bra!
Nästa tävlings säsong så kommer vi att hoppa en hel del, denna sommar har jag kanske bara en eller två lokala tävlingar planerade för att jag vill inte stressa fram något.
Hellre långsamt och säkert än snabb framgång och med risker att förstöra något.
Bilderna tagna från vägen hem :) sötfisen!


Vill ni se film från dagen så BOMBA med kommentarer, annars får det vara! ;)


Kommentarer

  • Evve säger:

    Ni va så duktiga så! :) fina Flashen :D och knopparna höll ser jag ;) <3

    2012-04-24 | 21:33:48
  • Astrid Olsson! säger:

    2012-04-24 | 22:33:24
    Bloggadress: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/
  • Astrid Olsson säger:

    Haha 1: Jag måste verkligen lära mig att inte trycka på Enter innan jag har skrivit klart.

    Och 2: Jag har ju redan sett filmen och tycker han ser trevlig ut! Dock måste du få fram handen lite mer vikner. du som alltid har varit duktig med eftergiften över hinder. Men det är nog säkert för att ni inte riktigt har kännt in varandra i hoppningen igen!



    Och så kommer det 3. Jag har ingen aning om hur man kommenterar ett svar så att det hamnar på eran blogg så jag har svarat på din kommentar på min blogg så du får gå in där och kolla!



    PS 4: Ska du vara med i svärdsjö på låghöjdstävlingen? :) Jag ska i alla fall dit!

    2012-04-24 | 22:36:43
    Bloggadress: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/
  • Bitte säger:

    Självklart så måste jag få se en film på ett utav Rättviks snyggaste ekipage. =)

    2012-04-25 | 15:12:50
  • saga säger:

    BÄST!

    2012-04-26 | 09:21:21
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här: