TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

my life would suck without you

Kategori:

Våra tre fina vänner, dom är vackra dom!

Har precis tränat min kropp lite och ska snart ner och duscha.
Min video jag skulle visa er vill inte laddas upp, så ska be någon med ett bra internet att ladda upp den..

Men tävlingen igår gick väl sådär, eller jag är nöjd med samtidigt lite sur på mig själv. För i första klassen så gjorde jag mig förberedd på omhoppning, men petade sista hindret i grunden för att jag bromsade in i hindret, så helt mitt fel. Zamina skötte sig super bra!
Men sen i 110 var det helt tvärtom, hon var helt nonchalant och struntade totalt i om hon släppte ner en hov lite här och där.. haha men efter hinder nummer tre så fick jag mer fart på henne och hon vaknade till lite så då hoppade hon faktiskt riktigt fint :)
Så dom rundorna kommer ni också få på film, när nu dom kommer upp..

__________________

Dessutom, så har jag tänkt på en sak rätt länge nu.
Folk pratar ju kors och tvärs om att spiltor ska förbjudas, att hästen har svårt att ligga ner, inte kan röra sig som den vill osv. 
Så vad tycker ni läsare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: