TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

trying to find my way home

Kategori: Amandas inlägg

Hallådär! Ursäkta för dålig bloggning igår!
Jag kom hem och dog på soffan efetr skolan och stallet, och sen skulle jag laga middag sen hoppa i duchen sen åkte jag och Hanna Norin till Insjön på Styrelseutbildning. Riktigt inspirerande, nu tänker jag sätta fart på vår lilla ungdomssektion i RRK! Det vart lite stressigt igår alltså, kom inte hem från kursen förren vid tjugo i elva på kvällen, så det vart ingen bloggning. Dessutom dog kameran så hann inte lägga in bilderna på datorn/bloggen heller.
.
Hade ju egentligen träning igår eftersom det var torsdag. Mickis tränade faktiskt Flash igår! Det var hoppning och Flash hade tydligen en riktigt bra teknik, hoppade jättefint med ryggen och var riktigt ambitiös. På tisdag är det eftermiddagshoppning på skolan, och jag har anmält mig och Flash till 60 cm clear round, hihi!
.
Idag ska jag vara på travet, sen efter det ska jag jobba på ridklubben och ha lite lektioner. Det blir spännande. Första gruppen tänker jag ge mycket AHA-upplevelser till, dom ska få göra praktisk teori. Andra gruppen får markarbete, och sista får jobba markarbete/dressyr.
.

Bloggningen blir alltså dålig idag igen, förlååt för det - men ibland blir det så!
Ha en bra fredag kära läsare!
busponi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: