TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Träningen i torsdags

Kategori:

Ungefär sådär tänkte jag i Torsdags på träningen när Ina höjde upp sista hindret på 5½:an till 1.40 .
Zammis brukar ju vara så nonchalant på låga höjder, så ina tyckte att vi skulle satsa lite stort nu, haha för att se om vi såg någon förändring.
Oh yes, min vackra polle bara seglade över utan att peta en ända gång, hon hoppade tom med ryggen!
Så nu ska vi börja leta tävlingar som har 115, och känns det bra så kanske vi tom anmäler till 120 inom snar framtid. 
Eftersom att hon tar högre höjder mer seriöst så ska vi se om hon faktiskt presterar bättre på en lite högre nivå :)

& som vanligt får ni en vacker paint bild av mig,
På vänstra sidan var det fyra studs som låg på ca 80 cm med 3 ½ m mellanrum, i mitten ser ni 5½:an och
på högra sidan var det en tre kombination, och sista gången jag hoppade den långsidan så låg mittenräcket på 110 och sista oxern på 130. Hon petade mittenräcket men fick ett otroligt fint språng på oxern, så jag är så nöjd över min fina häst. Hon vill ju faktiskt bara vårat bästa fastän hon är lite lat ibland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: