TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Svar på tal; emelie

Kategori: Frågor & Svar

emelie :) TILL; AMANDA om I got the magic, everybody close your eyes:
hej amanda, du är du flash point vid travdelen i rättvik? :) för igår när jag var förbi där en sväng så tyckte jag att jag såg han , när jag gick lite runt där med min häst :)
"glad för svar" kram


Hej Emelie! Förstår inte riktigt din fråga? Men Flash står på Rättviks Ridklubb i en hage längs stora vägen, bara några hundra meter från travet.
Hoppas du fick svar på din fråga! :)
Kram Amanda



Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha, oj jag skrev vist lite konstigt ;)

    men de var meningen typ "jag var ute och gick runt stallen i rättvik's rid klubb med min travare, och då tyckte jag att jag såg F-P ;)"

    2012-04-28 | 01:30:28

Kommentera inlägget här: