TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Svar på frågestund: Malin

Kategori: Frågor & Svar



Postat av: Linn

Vad tycker du om min blogg? jonssonl.blogg.se?
Favoritmat/färg/kläder/årstid.

Btw, fin blogg :)

Svar: Tack så mycket!

Trevlig blogg och jättesöt ponny! (Ja, jag är lite patriotisk mot skimmlar, såna gillar vi skarpt!)

Favoritmat är nog pannkaka, grillat, kassler och annas i ugnen och massa annat, mat överhuvdtaget helt enklet! Färg är nog blått eller grönt. Jag trivs bäst i stall och arbetskläder, men gillar att känna mig fin i klänningar och sånt också. Årstid är senvår, sommar och tidig höst, allt utom den kalla mörak tiden, för snö är ju härligt det med!


Postat av: mor

undrar vad ni vackra flickor har för framtidsplaner?? alltså efter studenten.. har du Malin ridit något mer montélopp?

Svar: Jag vill såsmåningom bli veterinär, det är nog den slutgiltiga framtidsdrömmen, men innan det så blir det ett år på komvux, lite jobb och lite resor! Jag har inte ridit något mer montélopp, just nu väntar jag på att förnyelsen av licensen ska bekräftas innan jag kan rida några lopp i år, men hoppas på att det blir några fler lopp, speciellt för att få känna på erfarenheterna jag fick i Frankrike på praktiken!


Postat av: Anonym

Vad ska ni göra efter studenten? Blir ni kvar i Rättvik eller ska ni flytta hem?

Svar: Jag trivs väldigt bra i Rättvik, har den största umgängeskretsen och pojkvännen här, Tequila verkar också trivas, eftersom jag tränar och tävlar här så är jag väldigt sugen på att stanna kvar. Jag har jobb här i sommar, så över sommaren stannar jag i alla fall. Hur jag gör efter det beror till största delen av var/om jag får något jobb. Beroende på var jag får jobb (mora/rättvik) så vill jag gärna gå komvux på samma ort, och får jag jobb i Rättvik så får jag hitta någonstans att skriva mig här, då man går komvux på den komun man är skriven. Så det märks efterhand hur det blir med allt sånt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: