TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Svar på frågestund; Amanda

Kategori: Frågor & Svar




Kommer du göra en rutin koll på flash när du har hoppat några gånger så att du vet att kotledsinflamationen verkligen är borta?

// Mia! :)
Ps, älskar eran blogg!! :D

 

SVAR: Hej Mia, och tack!! :)
Jag kommer att hoppa Flash och kommer att göra detta oerhört försiktigt, jag har en känsla av att han visar mig om han inte vill genom att stanna/riva/ingen bjudning osv. Som det ser ut nu är han sjuuuukt taggad att hoppa, och jag kommer att jobba med markarbete mer än ren "hoppning". Kommer inte att hoppa i onödan liksom, jag vill inte överanstränga en häst som inte hoppat på flera år. Visar det sig att han utvecklas fort och håller sig fin så kommer ni kanske se oss på en tävling i sommar :)

 


 

 

Vad tycker du om min blogg? 
Favoritmat/färg/kläder/årstid.


Btw, fin blogg :)


Hej Linn, tack! :) Din blogg var jättehärlig med blåa färgen, mysig! Din häst var supersöt :)

Min favoritmat är helt klart tacos(vilket jag ska äta NUU) & ungspannkaka! Färg.. hrm, det måste vara biege/brun/latte. Kläder inom ridningen är lätt mina nya B Vertigo ridbyxor & en Pfiff fleecetröja till det :) namnam! Årstid är sommar & höst

 



 

undrar vad ni vackra flickor har för framtidsplaner?? alltså efter studenten.. Blir det fler westernträningar på Flash? har du Malin ridit något mer montélopp?
Kommer säker på fler frågar, har ju äääändaaa till söndag på mig :) haha bäst å passa på när man får fråga menar jag ;). Var rädda om er. kramisar från mor

 

Hej mamma! Min framtidsplan direkt efter studenten är att satsa på Flashen och lägga ner krut på honom närmsta året och se vart vi kan komma, samt plugga upp lite ämnen jag behöver för högskola - sen är jag ju sugen på polishögskolan förtfarande! ;) Westerträningar blir det nog absolut mer utav! Bra att variera sig!

 

 


 

Blir ni kvar i Rättvik efter studenten eller ska ni flytta hem?


Hej Anonym, Jag har faktiskt letat efter lägenhet här i Rättvik och rä sugen på att stanna. Flah trivs bäst här och jag trivs bra här fastän jag saknar min familj i Mora. Jag vill liksom bo i eget och inte flytta "hem" igen, det kan vara mysigt att hälsa på ibland och sova över hos mamma när jag vill ha en mor&dotterkväll :)

 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: