TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Sovmorgon!

Kategori:

Vaknade vid halv tre idag. Var nog väldigt välbehövliga timmar med sömn. For i alla fall upp och kollade dagens startlista med eng gång, insåg snabbt att jag missat alla utom Mathildas sista ritt som var vid halv 5. Så jag åt fruksot i lugn och ro innan jag tog mig bort till körhallen och kollade på de sista startandena, fick agera dörrvakt också, så någon nytta gjorde jag. Hjälpte till och städa också, jag och Pernilla körde tillbaka kopiatorn, praktiskt med pickup ibland :) och lite annat. Åkte bort och fixade Tequila efter städnignen, då var klockan runt 6, myste en skrittur i skogen, barbacka som vanligt självklart! Skruvade ur brodden på henne också.

Ska stoppa i mig något att äta och ta en dusch så ska ni få uppdateringen om tävlingen i torsdags efter det.



Rätt sugen på att ut och tävla dressyr nu förresten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: