TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

sorry..

Kategori:

Mitt internet har tyvärr levt sitt egna lilla liv igår och halva dagen idag, så har tyvärr inte kunnat blogga något.
Men nu är allt som det ska igen!

Justnu sitter jag och glor på Life of Ryan och väntar på att min kära mami ska komma hem så vi kan åka ner till Rättvik, köpa en kamera som kan användas för att filma tävlingar osv, sen åker vi direkt till stallet och rider sen gör i ordning Zamina riktigt rejält. Ska ducha hela henne, tvätta svansen, putsa all utrustning och packa transporten. För imorgon ska vi till Älvdalen och tävla, är faktiskt riktigt taggad!
Är anmäld till 1m och 110, så jag hoppas på att nolla båda grunderna, men jag är glad om jag tar mig runt 110 med ett nedslag :)

Tänkte lägga in en video från Linda träningen, men eftersom att mitt internet fortfarande segar som attans så tar det en liten stund innan det kommer upp.. men lovar att det dyker upp under dagen! 

Min snygging med hennes förra ägare som också hette Louise! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: