TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Rykten skapas av avundsjuka, sprids av hatare, accepteras av idioter och allt handlar om oskyldiga..

Kategori:

Tjabba!
Kom precis hem ifrån stallet och ska snart ner och äta lite innan jag går och lägger mig.
Jag och Amanda red ut tillsammans på våra fina pollar idag, och kul hade vi garanterat!
& som vanligt var Zamina som ett bombpaket, världens energi.. haha ;)
Tyckte att Amanda hade världens härligaste smile på bilden, haha sötan!


Pratade även med Amanda om hästlinjen som hon har gått på i tre år nu, för jag har börjat tveka på mitt val (samhäll med inriktning beteendevetare)
Så jag frågade lite hur det var osv, och det mesta är ju ändå positivt och så är det inte sån tung linje som samhäll och natur är, och eftersom att jag är vääldigt skoltrött och har även haft en deprission förra året, så känner jag att jag hellre vill hålla på med hästar som jag älskar och bara leva i min egna lilla bubbla tills jag tar studenten. Då har jag antagligen mognat ännu mer och kan ta tag i pluggandet på ett bättre sätt :)
Så omvalet är nästa vecka och då blir det häst som förstahandsval!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: