TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

No sadleclinic for me..

Kategori:

Som rubriken lyder, ingen sadelclinik för Peter Winslow för mig inte, ville inte förstöra hans föreläsning med en massa hostattacker osv.. När jag vaknade höll min hosta på att ha ihjäl mig och upp kom det blod. Så antar att jag hostat sönder halsen osv nu.. Så ett hett tips till alla läsare:
"Neka inte hostmedicin fastän det är äckligt" - haha jag klarar nästan inte ens av att ta den då jag spyr av smaken, men kanske får tvinga i mig den om jag inte blir bättre inom snar framtid. Har ju Linda Heed träning Tisdag - Onsdag och då vill man ju vara fisk och kry!
Nu ska jag ner och äta frukost sen bege mig till stallet för att hälsa på min vackra och rida lite i ridhuset.
pussss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: