TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I morgon - Orsa!

Kategori:

Ni har förmodligen redan tidigare förstått att den stora överraskningen inte var att vi skulle sluta blogga. (April april). Hur skulle vi kunna klara av det? När det är så himla roligt och när vi har så bra läsare som vi faktiskt har!
Självklart var det ett aprilskämt helt enkelt, hur kunde ni misstänka något annant? ;)

Imorgon är det kvällstävling i Orsa för mig och Tequila, lika taggade båda två kan jag säga! Haha, jag stod och gnuggade schampo som bara den medans hon slog med huvudet och skrapade i gången och när jag var framme vid huvudet/halsen så nafsade hon mig i ryggen. Hon brukar inte göra sådant annars, det är absolut inga olater som hon har. Hon har bara gjort det när man ducshat henne inför de senaste tävlingarna = taggad häst.

Vi behöver inte åka från Rättvik förens vid halv 3 så det blir lugnt i morgon. Ska packa ihop det sista, mocka och ställa iordning lite mat. Min förstaskötare Evelina kunde inte förlja med, så halva familjen följer med istället. Pappa, mamma och kanske barnen. Förmodligen Olle också. Klasserna är 90cm och 100cm, Clear round respektive 'vanlig' A:0 A:0 alltså med omhoppning.

Som lovat så får ni uppdatering om resultatet, dock så blir det ju inte det sista inlägget här på bloggen (vilket vi också lovade). För tro mig, det blir många fler efter det!


Bild från påskhoppet i Orsa frö två år sedan, omhoppningen i 90 klassen.

Kommentarer

  • Evve säger:

    Hoppas det går bra idag, håller tummarna! :) <3

    2012-04-05 | 08:37:10

Kommentera inlägget här: