TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

home sweet home

Kategori:

Hemma från stallet, hemma från middagen och hemma från omgivningen!
Skönt att bara komma hem och få ta det lugnt, spela lite kort med mamma och glo på tv.

Dock hade jag några helt underbara timmar i stallet hos min vackra tidigare idag.
Vi red barbacka i ridhuset med enbart ett grimskaft runt halsen och förskte styra henne med mina vikthjälper, vilket faktiskt gick fantaskiskt bra! Vi avslutade till och med, med galopp på volten utan händer.
Duktig häst jag har som lyssnar så otroligt bra. Sen sprang jag runt lite och lekte med henne och hon följde efter som en liten hund, vi börjar få riktig kläm på vårat kamratskap. Vilket känns otroligt roligt :D

Efter stallet åkte jag och mamma till min låtsas syster på födelsedagsmiddag med massor av annat folk.
Där serverades super god tacogratäng och kladdkaka som efterrätt, snacka om att känna sig uppstoppad efter det! haha

Nu väntar mamma på mig för vi ska kolla på bones tillsammans, riktigt bra serie enligt mig själv. haha ;)

image description
jag och stallkatten Molly, söt misse!

mitt vackra hjärta ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: