TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Full rulle

Kategori:

Har haft rätt fullt upp senaste dagarna, så uppdatering + filmer från tävlingen kommer efter helgen. Tävling i Torsdags, pappa fyllde år i fredags. Hade stallet hela dagen igår (upp halv 7), plus att det var sadelclinic (mycket lärorikt). Jobbade på bowlingen inatt, (sov en 3,5 h här emellan) Uppe halv 7, har stallet nästan hela dagen idag och ska jobba på bowlingen inatt igen. (slutar nog runt halv 4) Hade gärna varit och kollat på dressyrtävlingarna som är i körhuset idag och i morgon, men får se om tiden räcker till.

Sitter och kollar lite tävlingstermin nu innan jag ska bort till Tequila och rida en sväng. Måste diskutera lite med Ina känner jag. Måste dessutom fråga om hon planerat fälttävlansträning för ponnylaget än och om jag kan vara med på en så att jag kan få en underskrift i ryttarboken. Börjar bli dags om jag ska ut och tävla snart, fälttävlanssäsongen är ju inte så lång!

Linda Heed träning på tisdag-onsdag. Måste skruva ur brodden innan dess, körhuset tycker jag är lite stumt nog utan att brodden ska stoppa upp rörelsen ännumer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: