TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Emma!!

Kategori: Amandas inlägg

Anonym om Gårdagens träning:
Vill du se gammla klipp på youtube på honom så sök på goldfever häst av gfeverm, några av dom är han! Det ser ut som det går bra för er i alla fall:) /emma


Hej Emma, vad kul att du kikar bloggen! Som du kanske märkt var det inte så mycket fel på Flash som vi trodde, behövdes bara en behandling innan han var fit for fight. Jag är toppennöjd med mitt köp!
Jag tittade på filmerna och såg att den här tjejen har flera hästar som ser PRECIS ut som Flash. Är det hans bröder? Vet du hur jag kan få tag på den här tjejen (Heter hon Marlene?) som äger Fever, så att jag kanske får veta med om Flash bakrund?
.
Vore jättetacksam för svar!! Sitter här i soffan och är helt till mig nu kan jag lova, WOW vad häftigt det här var!
.
Och att hon dessutom är i körhuset och rider måste ju innebära att dom bor ganska nära Rättvik?! Hoppas verkligen på svar!
.

Kommentarer

  • Janice säger:

    Hon heter Marlene Toverud och hade Gold i Lasses stall ett tag. Katta är vän med henne på fb, du kan väl skriva till henne och fråga annars. ;)

    2012-04-17 | 22:17:54
    Bloggadress: http://janice.blogg.se/
  • susanne säger:

    hej. marlene är min kompis hon har bott i rättvik och haft Gold både hos lasse, i stall lugnet och även hos anneliem,flash förra ägare han stod där när annnelie köpte flash och marlene red honom ganska mycket då. just tror jag att hon befinner sig i norge då hennes föräldrar bor där. jag kan länka eran blogg i hennes logg på fb så tror jag att hon kommer kontakta dej=)

    2012-04-18 | 12:02:00
  • Marlene säger:

    Blir lite besviken när du har tagit mina bildar utan att fråga först.

    Jag har mycket info om flash och hans historia, har kort på honom från 1 till han är 5 :-)

    mvh

    Marlene

    2012-04-19 | 08:04:23
  • Emma säger:

    Ja jag kikade in av nyfikenhet;) Och glad blev jag att han frisknade till så FORT!!! Detta är han värd:) Men gud jag va helt säker på att de va han för dom va så lika, men om du söker på flash point häst så kommer det upp ett kort klipp det måste väll vara han ändå?? Vet bara att annelie sa att han var uppfödd i Gävle tror jag sen att det var nog en hingst som smet in i en utav sto hagarna av misstag och så kom han till, tänka sig så bra det blev! Ni får träna vidare och lycka till! Mvh emma

    2012-04-19 | 23:45:48
  • Marlene säger:

    Jag har några filmar på flash när han är hingst och några av filmarna finns på min youtube kanal :)

    Flash är inte uppfödd i Gävle , han kommer från skåne. Annelie köpte honom från en i Gävle som sen köpte honom som 1 åring.

    Om du vill veta mer Amanda så kan du skicka ett pm på buke :)

    mvh

    Marlene

    2012-04-20 | 09:51:10

Kommentera inlägget här: