TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Den riktiga överraskningen - team dalarna blir tre!!

Kategori: Är du ny läsare? - klicka här

Jag (Louise) kommer nu också vara med och driva denna fina blogg med bästa tjejorna Amanda och Malin!
Blev väldigt glad när Amanda kom med förslaget och tackade såklart ja. Har provat att ha en egen blogg men det har aldrig riktigt fungerat, utan tycker det verkar mycket roligare att blogga tillsammans med vänner och få skriva om det man älskar och tillbringar mest tid med, hästarna.
Så nu hoppas jag att alla läsare tycker att det här är en rolig sak och att de flesta är positiva till förändringen, det är iallafall vi! haha
Ett "informations" inlägg kommer jag att skriva när jag kommer hem i från stallet. (om jag inte är allt för död, för justnu är jag hemma från skolan pga feber osv.. )
För det kanske vore lite roligt om ni fick lära känna mig och min häst lite mer än att bara veta om våra namn.. haha :)
Och som ni ser har jag ändrat lite med designen också. Bytte ut headern och bilderna på sidan osv, så får vi se om vi skaffar en helt ny design så småning om!
Nu ska jag fortsätta fixa med lite smådetaljer på det som är kvar. Puss å kraam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: