TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

you turned out to be the best thing i've ever had

Kategori: Amandas inlägg

imorgon åker han.
fredag eftermiddag.
Lena kommer och hämtar honom imorgon, vi gör det tillsammans.

När jag gick ut till dom stora ikväll och gav kvällsmaten så kom Rasmus fram å sa hej som vanligt, och då kom dom där tårarna igen, han buffade lite på mig som att han sa "gråt inte, det löser sig - jag finns här"..
Han är så förstående. Han är så tröstande. Hans tysta ord säger så mycket.
Han är världens bästa vän.
Jag önskar tid och pengar inte hade någon betydelse här i världen,
då skulle vi båda sluppit det här.



Jag önskar att det här var en dröm,
och att jag vaknar upp igen och allt var som innan sommarlovet,
att allt var bra igen.



I love you more than words can tell,
du är det bästa som har hänt mig min fyrbenta älskling.
ingen kommer ta din plats, aldrig.



all yours,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: