TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I'm not pretending too feel like this

Kategori: Amandas inlägg

drar en malin & lyssnar på electropop, den är så humörslyftande!

Vet ni vad jag mer gör?
Kikar runt på random hästshopsidor, ridsport & trav - det är kul att man håller på med båda!
När "högsesången"(december, januari) sätter igång igen på jobbet så jag får jobba lite så blir de nog sjutton att köpa mig en travhjälm och lacka in mitt namn på den. Hade velat haft en svart bara för ovanlighetens skull.

(mamma - en bra present/julklapp!) (shit, det är snart jul! :O)


Googlebild



Har dessutom suttit på hästnet (såklart) och letat hästar, men också kollat på jobb & praktikplatser. Hittade några intressanta praktikplater faktiskt! Blir jobbigt om man är fast med en häst i Rättvik bara, antingen hittar man vakt, eller så tar man med den. Inte så kul att ha med en ridhäst till ett travställe bara - om det nu är det jag vill göra.
Måste på riktigt bli seriös i mitt letande av praktikplater nu eftersom vi har 4 veckor innan jullovet & 2 veckor efter - det närmar sig med storm.
Hade vart skönt att lämna Sverige, det är det som är så bra med våran skola - att vi har internationalisering!! och därför möjlighet till utomlandspraktik.
Funderat på Tyskland, Frankrike eller Spaninen.
Hur skönt vore det inte med tillexempel Spaninen i november/december?!



Prinscreenat från Stiernhööksgymnasiets hemsida




Det får bli en annan dag, känner hur kroppen & ögonen sviker mig och vill sova.
Har sovmorgon till 11.25 imorgon, otroligt skönt.

Nattinatt på er läsare!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: