TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Sometimes, you feel all alone even if you're right in the middle of it

Kategori:

Tequilan var jättefin idag. Duktig häst, jag är ju som tidigare nämnt perfektionist så jag vill alltid ha det bättre. Men om man ser hur Tequila har varit och att hon har vilat lite så är hon kalasfin faktiskt! Så härligt när man känner en sån enorm skillnad. Lite lustigt var det dock att mitt vänster ben som brukar flaxa inte gjorde det, höger ben gjorde det i stället, haha. Men fokus låg på hästen, mina händer, att jag måste räta upp vänster sidan och slappna av mer i magen så att jag kan följa med i rörelserna lite bättre. Men det är bara att jobba på :)


Här ser ni dessutom tydligt min vänster hand som har en tendes till att vara handväska.

Nu har jag skickat in laborationsrapporten på först labben i Kemi B i alla fall. Så nu blir det nog till att sova eller nåt annat trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: