TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Today's dinner!

Kategori:

Slutade som vanligt halv 5 idag, fick skjuts hem av Janice och drog till stallet på en gång. Mockade och fixade innan jag red lite dressyr på ridbanan. Kände lite på programmet inför nästa helg, kändes helt okej så här efter vilan och första passet. Hon höll sig stadigt i form men var lite stark och hård i munnen (inte så konstigt när jag fick hålla så hårt i henne igår). Galoppen är ju lite som den är som vanligt, men det var ändå ganska bra det med faktiskt.
Vid halv åtta var det US-möte (jag sitter med där och Mickis plockade in Amanda också). Vi fikade massor och det slutade med att vi har lite planer på g, för en gångs skull ett ganska effektivt möte, haha! Jag satt kvar och pratade med Ina när alla andra åkt hem och kände verkligen inte för att cykla hem i mörkret, så Ina skjutsade hem mig, tackar!
Och nu sitter jag här med dagens middag, en varma koppen med ost och broccoli smak. Mäktade inte med så mycket annat efter allt fika, orkade inte göra något annat heller riktigt, hehe.




Jag som tänkte lägga mig tidigt idag eftersom jag ska upp halv 5 i morgon, meeen, så blev det ju inte! Nu ska jag i alla fall sova! Godnatt kära läsare och ursäkta för den usla uppdateringen under helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: