TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Stalljour

Kategori: Amandas inlägg

Seg uppdate idag, i know!
Va upp vid sju och åkte ner till klubben - jag & Erika tog ut alla hästar & gjorde iordning i stallet.  Sen åkte jag hem och har gjort absolut inte ett skvatt. typ sovit.. Vet inte vad det är med mig - är jämt trött :(
Saga väckte mig för typ en halvtimme sen, om typ 45 minuter är mat sen ska jag ner på klubben och rida bort till Kingen till travet där jag ska sela på och köra ut!!
Hoppas det går vägen, Vicki skulle följa som lite stöd på vägen och fotograf!

Vid 17 ska jag ge hästarna eftermiddag & 20 ska dom komma in och få kvällskrubb.





Fick bli en mysig bild på klubbens lilla ponny Phi-Bell.


Kommentarer

  • Victoria säger:

    Lycka till!!

    2011-09-04 | 15:48:47

Kommentera inlägget här: