TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Söndag - teamträning

Kategori: Amandas inlägg

Teamträning day two - banhoppning

Har inga bilder från idag men vi hoppade bana idag,
först tränade vi på rak linje, sen böjd linje, sen ett L.
När vi hoppat allt så satte Linda ihop en bana - jag & Kingen hoppade kanske 80 cm och något enstaka på 90.

Jag prövade att rida utan sporrar idag och tyckte att det kändes bättre då, jag kom mer till ridning och kom åt han lite bättre - då kan jag lätt för att bara rida med hälarna istället för med hela benet och skänkeln.







Så såg banan ut.
(siffrorna står på den sidan av hindret som man hoppar ifrån, så kanske ni förstår lite mer)

Jag är väldigt nöjd med min och Kingseknosens insats i helgen, han kändes jättefin! Det är nästan så jag skulle vilja anmäla till en tävling nu direkt på en gång! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: