TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Skåååååne!

Kategori:

Vi satt i lastbilen i en sisådär 16 timmar igår, lagom trötta när vi vål kom fram så jag gick och la mig på en gång när vi hade installerat hästarna. Som vanligt hade vi lite äventyr på vägen ner. Den här gången var det inga lösa islandshästar men en leksands häst som la sig ner i bussen, så vi fick vända på Skoglunds på Kupolen parkeringen. Mico fastnade lite i hönätet och stretchade. Vi mejade ner en vägskylt på vägen ut från pizza hut i Örebro. Tog en rast på Vaggerydstravbana, stod i bilkö på E4an i 1,5 timmar och raggade på en ganska söt lastbilschaffis. Vi dansade och planerade skräckfilmsfilmning och lite annat smått och gott förutom att sova.

Ni får lite bilder så länge så uppdaterara jag mer utförligt sen, dessutom ska jag uppdatara lite från förra helgen.


Dream och Matilda på kupolen parkeringen!


Fikapaus på Vaggeryd

Våran lastbilschaffis

Tequila knoppad och klar i boxen, nu ska jag springa iväg och kolla på Saga när hon rider derssyren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: