TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

raintour

Kategori: Amandas inlägg

Idag tog jag & Kingen oss ut i skogen i regnet eftersom det blev ändrade planer med körningen.
Malin var snäll och lånade ut sina awsome abeco-trav-regnkläder (finns inge bättre, absolut värt priset!), så jag kunde hålla mig torr - tack gumman!!
Vi fick en fripassagerare med oss, Malins lilla Ollehund som var springsugen - matte blev så glad så när hon fick en blöt & sandig hund tillbaka! ;)
Kingen var pigg och glad, som vanligt i skogen. Sötnospojken!



ja, jag älskar reflexer!
- det var nästan så Malin fick stoppa mig i stallet när hon sa "Men Amanda - såå mörkt är det inte ute!)


"vit ponny, blått regnställ, svart liten ollehund, blond flicka, barbacka"
- nästan som att det skulle vara malin & teklan! haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: