TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Nu var det faktiskt inte riktigt mitt fel...

Kategori:

..Att jag har varit dålig med uppdateringen, för mitt internet har krånglat lite. Men nu är det tillbaka igen, så uppdateringen är tillbaka från min sida! Skönt att se att Amanda har uppdaterat ordentligt i alla fall :)

Tequila vilar fortfarande och ska göra det veckan ut, efter det ska hon skrittas en vecka, sen får vi se hur det blir om vi sätter igång eller om hon får skritta en vecka till. Vi tog blodprov på henne i går och fick svar idag. Inga felaktiga värden någonstans! Skönt faktiskt! Men lite jobbigt också, för vad är det då för fel på henne? Aja, jag och Ina har diskuterat det dära fram och tillbaka, det är nog bara att tro att hon hade en dålig dag, glömma och gå vidare.

Igår hoppade jag ev en kurs (fysik B) känner att jag håller på att gå in i väggen och det är inte värt det, så hoppar av den istället. Allt kändes så mycket lättare på en gång och jag har helt plötsigt sovmorgon på fredagar och slutar vid lunch på onsdagar. Så jag fick ut och rida en ridskole häst, Fredriksbergs Ymer igår, Jättekul är det att få rida andra hästa tycker jag, man lär sig oftast massor :)

Idag var det kyrkbåtsrodd och vi kom faktiskt tvåa, trots ett inte så starkt lag. Lite surt när man har vunnit två år i rad. Men Amandas lag var riktigt starkt så jag unnar dom segern!
På lektinon fick jag  ha Krosmen P, en gigantisk skäck, vi dressyrade och det gick ganska bra. Alla hästar är ju så okomlicerade jämfört med Tequila, haha.

Nu ska jag duscha och äta, sen ska jag bort och träffa lite folk, men uppdaterar senare i kväll när jag kommer hem igen :)


Bild från Hoppmomentet i Boxholm, (som jag förövrigt inte uppdaterat om)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Jag har har en helbror till Fredriksbergs Ymer och skulle vilja veta hur han ser ut.

    har du eller vet du någon som har bilder/bild på honom?

    :)

    2011-09-06 | 23:39:01

Kommentera inlägget här: