TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Nöjd Malin

Kategori:

Red Tequila idag för första gången på en vecka, lycklig Malin! Känslan av att sitta upp barbacka och mysa med den som betyder mest, för första gången på en vecka, när man brukar göra det varje dag, ganska obeskrivligt! Man känner sig liksom hemma på något sätt, man bara andas ut och släpper allt, man bara mår i stunden. Ja, ganska underbart helt enkelt! Tänk vad mycket hon betyder för mig, min vita lilla drake. Vad ska jag vara utan henne? Förmodligen en person med ganska mycket mera tid till saker och ting, men i övrigt liksom? Nej, hon är bra helt enkelt!


Min vita springare under en långtur upp på Lexberg i våras.

Det var väldans skönt att vara hemma i mora en sväng också. Träffa mor, far, syster och barnen. Träffade på två vänner och snackade lite skit när jag väl var i Rättvik, sen var det stallet och fixade åt Wranac också. Amanda var där så hon följde med mig på Morris (ridskolehäst) ut och myste i skogen. Heeelt okej att ta med sig en fin vän och mysa i skogen med den bästa dessutom! Och nu har jag snackat lite skit med sambon också :)


Ännu en otroligt vacker bild på mig och min syster!

Nu ska jag plocka lite tvätt så att det bara är att slänga in en maskin i morgon när jag vaknar. Det får bli en liten kvällspromenad med hunden och lite biologiplugg också. Tack och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: