TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

News!

Kategori:

Fick en mer fullständig rapport på blodproven idag. Hon har haft någon form av infektion men den är på väg bort. Så nu vet jag tack och lov vad som var fel! Veterinären sa även att vi skulle avmaska henne. Syster Karin kom förbi med lite saker till i morgon, för då är det allmänhetens dag på skolan (Kom och köp fika av oss vid körhuset!) Hon följde med bort till stallet och betade lite med T medans jag mockade och så blev hon maskad innan vi ställde in henne. Men jag håller mig till planen och låter henne vila veckan ut innan jag skrittar en vecka och sen kör på som vanligt och trimmar inför lag-SM i Tågarp. Det var faktikst lite skönt att höra att hon i övrigt har bra värden. Positivt liksom :)


Haha, en av alla vackra egobilder på mig och nin syster karin. Det här var dock något år sedan.

I morgon så ska jag vara med på en uppvisning vid ca halv ett också, i körhuset, kom och kolla på det med!
Var nere på byn och åt lyxmiddag på sibylla med kaos-Karin och hundarna också, trevligt trevligt!

Nu borde jag fixa lite inför i morgon och kanske tvätta en maskin eller 3 samt göra läxor. Tråkgöra? Lite kanske då, men så kan det vara :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: