TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Nattuggla var det ja

Kategori: Amandas inlägg

Känner mig inte ens trött, men antar att så fort jag stänger ner den här datorn kommer jag somna!

Ska upp innan sju imorgon(så som hela helgen), imorgon jobbar Anna så jag ska diskutera stallhyra/hö med henne samt måste vi komma överrens om vart Kingen ska gå eftersom han inte får gå med andra hästar som äter klubbens hösilage.
Är ledig från skolan imorgon så planerna ser ut såhär;

*Upp till klubben kl 7
*Fixa åt Kingen och motionera honom
*Hem och sova en stund (blir inte så värst många timmar att hurra över inatt.)
*Höra när Marcus slutar om han hinner rida Rasmus innan jag ska...
*..åka till Mora på teorikurs som startar klockan 17.
*Sova i Mora, antar jag.

ah just, sen får vi inte glömma de viktigaste - att längta efter nya designen!!!!!!


blir en bild jag tog i ettan när vi körde ut på storisarna i skogen


Nu ska jag dricka vatten sen blir de sjutton gubbar till å försöka sova!
Hoppas ni sover gott kära läsare :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: