TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

my own room

Kategori: Ej hästrelaterat

Jag är ju innackorderad hos Hagman's och fram tills nu har jag och Saga delat på hennes rum, gissar att jag gått henne på nerverna ibland. Det har känns lite jobbigt, men nu så håller jag och Saga på att flytta in ett varsitt rum, precis vägg i vägg. Så jäkla kuul!
Jag bor i hennes gamla, hon i Tims gamla (Tim flyttar en våning ner)

Änsålänge ser mitt rum ut såhär,


ganska eko, men hoppas på att få in en hylla och ett skrivbord, då blir det awsome.
mys!
Rasmusälskling på väggen ♥!   Göran som tagit bilden
haha som ni ser har jag en soffa som säng, men den är sjukt skön!
Är det någon som har en 120 säng tillsalu så hör av er, jag är på jakt! ;)



Lägger upp film på mig och Kingen från idag, lite senare ikväll.
Snart kommer älsklingen då ska vi kolla på idol :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: